selamat datang ke http://akumilikdea.blogspot.com,sudi-2 la follow ye..terima kaseh :)

22 September 2011

merdekaraya (!)

assalamuailaikum . . .


oke... sejak abeh sekola.. aku x penah p sambutan raya . .dulu time sekola ada la, kena pakai baju raya, ada jamuan raya kat sekola.. syok o0ooo sambut raya dengan kawan-2, siyes rind0o time t0o  huk-3 T.T ... erk~tapi kenangan t0o timbul balik tadi masa aku p jamuan raya anak sedara aku di tadika kemas.. walaupun x ada rakan sebaya *macek-2 ramai la.. dah ank depa sekola situ,
tapi aku seronok tengok telatah kanak-2 tersebut . . ada pertandingan mewarna, yang best nya mak-2 je tolong warnakan . . muahaha *aku termasuk sekali oke ! hahaha
ni ada beberapa keping gambar di hari tersebut..



dengan tekun nye muhammad adam ni menconteng lukisan nya . . muahaha




muka seposen bila disuruh conteng dengan kemas.. hak3





ni la hasil nya lukisan yang diconteng kan oleh muhammad adam.. sangat-2 comot..







selepas tinggal hanya beberapa minit lukisan tersebut diambil alih oleh aku dah mak beliau..muahaha, *cuma menerang kan apa yang patut ja.. gambar tersebut x dapat disiarkan kerana masalah taknikal.. *terlupa amik gambar sebenarnya!ngahaha..selepas sesi contengan abeh, kami menjamu selera,selepas menjamu selera aku kena balik untuk urus kan anak kakak aku yang sekola petang.. so segala gambar tak sempat diambil..ngeee~
dan adam mendapat saguhati sahaja!
sese boring muncul ketika di rumah.. dah adam telah mempamirkan sifat gedik nya yang dapat diambil
oleh aku..

   


iklan ubat gigi sebentar..muahaha

                                   













                                   sifat gedik beliau x dapat dibendung..
       


      kungfu katanya.. *siyes aku xtaw gaya apa!

                       ni gaya BLUR beliau!bhahaha..


dan akhir sekali SEKIAN !
sudikan lah diri mengomen ye ^_^v

0 0 orang terhebat disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...