selamat datang ke http://akumilikdea.blogspot.com,sudi-2 la follow ye..terima kaseh :)

10 Februari 2011

dunia blogger

assalamuailaikum..
meh na cite serba sedikit cmne aku leh masok lam dunia blog niy,
oke cmni..yunx mndoronx aku wt blog niy .. 1st mesti la diri aku sndiri..
2nd t0o sebab aku tingin n sekadar mengisi masa lapang yang byk trbuang..
eh2,lupa na gtau,
na tenai aku dak???
                                               sat2
                                                ...
                                              
                                                ...


                                                ...


                                               jeng3

               
ha ni la aku..x segak pon kn..oke meh na wt biadota sikit
  • nur faiezah bint bisman
  • 19tahun (2o11)
  • sg petani kedah
  • ank bongsu dari 7 adk bradik (sorang je laky)
  • sering dikatakan ank manja tp x pon
t0o jela kot sal diri aku niy..pape pon aku owg baru dlm blogger niy..pape yang x betol tego la yee..
sekian.. :))
sudikan lah diri mengomen ye ^_^v

1 0 orang terhebat disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...